唔好比份工局限你思維

其實我有野想講

你分工呢
小心你做得耐
會變成小眉小眼
即系管家做得耐會變奴才
即系只識睇trivial野

好似我以前咁
同事會變得只識小格局
只識撥數
因為講緊一仙一豪價位
佢地做得耐
以此為榮
反而唔會知一仙一豪
其實可以造出黎
佢地只識搵搵搵,點解差一dd
但其實,可以用另一角度,唔使搵,果一仙一豪可以造出黎

我唔知你地明唔明
好似做中文老師
你做得耐,只識果幾篇文言文
你已經唔記得點寫文
份果份工局限你思維

你做睇場
你變得只會圍住你個場轉
其實呢個世界系遠遠大過你個場
咁樣講你明唔明?

呢個唔系comfort zone問題
你個人可以系comfort zone
你個腦可以離開
即系我日日埋數,但我會諗點解945香港同加拿大會有差額

我日日都送貨
但我會研究人地賣咩、人地整咩
你研究既野可能未必有實際即時用途
小眉小眼
因為你分工既nature
Or most of the.job nature

我都明唔小眉小眼既工唔易
E.g. 大狀
總統

既然大部份人既工,都系小眉小眼
所以分工本身的確令人小眉小眼
你就要更加用腦去飛出你分工
呢樣野我好難系fb講
同埋我亦都唔想講
我會認為眾生愚昧仲好
無謂教精人
唔系唔想教精人
而系呢樣野系一個心態黎
你無呢個心態
Just like what kelly said
Ppl may just like to stay in his confort zone

呢d野要領會
我唔知你地覺得我寫既野點
但我自己就覺得作為一個數佬,一個送貨仔,應該唔多人會寫到呢d野
接觸既野多元 =/=唔小眉小眼
系個nature,not the quantity
我都系留返畀你地
如果唔認同可以當無聽過
始終呢d只系我既諗法
未必系一定岩

留言