脫語錄 做人要因時制宜

脫語錄 做人要因時制宜



咁香港系咁運作

你去文明既國家入面既中產地段,咪互相禮讓lor

你系蠻荒地區?咪玩啦
做人要flexible d,唔同情況就要唔同做法
你系東京目黑區,咁做叫「失禮」
你系中國香港深水步,咁做叫正常
你系邊度就要做返d符合當地風土民情既野


另,

就系香港人好天真以為政府好似英國鬼咁愛民如子,過去十幾年先妄想會打壓高樓價。



其實一早變晒啦。你地班人一路畀人呃啦。



呢個故事教訓你咩?



就系四個字:因時制宜

呢個就系十幾年前既我,同今日既我既分別。以前我都好不齒好多人既做法。我都反對同流合污。



但呢個政府教識我就系,你抱住舊信條,蝕底果個系你自己。

留言