脫語錄 職場制勝

脫語錄之職場制勝

忍埋佢

其實,我覺得
你首先要佛系
你同t.t既通病
系你有ego
呢個唔系你既錯

我16歲果陣,都好似你地咁
後生仔心態

如果你覺得我既經驗可以借鏡既話
我既經驗就系,要黑化自己
果陣,我打個ppt,淨系選色都可以畀上頭玩足幾日
其實,一方面真系自己要進步
有d 地方我有不足既

另一方面,要抱住the product is yours既心態
即系做賓賓咁,你鐘意點,你話事,間屋你既
你想熄燈,熄lor
你想掃地,掃lor

唔好加自己決定落去
亦唔好嘗試去迎合
因為唔使你主動迎合
你只需等佢指示
自己唔使主動(因為呢d人,你主動佢唔buy)
反而你乜都被動
佢仲覺得自己好重要
(由佢自high下)
呢d屎忽,系要自high
好難捉摸

Why
我癲大佬 唔鍾意懶人



2017年 我沖出黎做晒D野 咁佢先無再屌我
你可以好勤力去跟指示
但唔好好勤力去懶醒
我指,呢個系心態
你就唔會唔開心
至於佢仲要嘈,由佢
(心態上由佢)
你唔可以令佢唔鬧人
呢個要記住
佢要鬧人去凸顯佢好重要
所以呢一part,由佢
你只要dont feel taking responsibility
Then u dun care u hv done sth wrong
By the end of the day
The job the task is his
Not yours
Just like a philipino maid
Madam said put this here, you just put this here
It is her home
As long as you made decision    u will not feel hurt when he ban your decision
It.is. just the ego matters
我自己
我會report
但唔會即時
Let it run 一陣
然後儲埋先report
因為,如果run得差,佢先有理由stop
如果run得好,佢被知會之後,可以選擇唔出聲
重點系,睇定d
睇下run之後既結果
畀理據佢去選擇
接唔接受新改變
當然,report果陣
你可加入自己見解,去拎分
鐵既衙門,流水既官。各人有各人職責
佢果個位系做決定
就乜都畀佢做決定
無需懶醒
同埋明知會撞山
都唔好理
由佢撞
我最鐘意就送佢一程
做撚死佢


By Pan
以前我都唔明老細點諗
後來我知道點做法
呢個係男人同女人,分別
女人老闆,成日唔表態,有功就攞有獲就你揹
男波士其實係咩都想你報佢聽就得


留言