追溯唔支持正版的遠因

食game要開飯
咁我地夠要住啦,系咪可以叫班地產商個價錢唔好咁離呢?

另外,你話寫game要開飯,推而廣之,買二手game都唔應該,因為二手game既錢無落寫game個人既袋

係香港呢個極端資本主義既社會,既然人人都自己利益最大化,點解我要諗「寫game要開飯」呢個agenda?

又唔見有人諗「香港人都要住」而等我地有得住?
又唔見aapl諗「香港人都要用電話」而香港人買機優先?
又唔見萬寧諗「香港bb都要食奶」而唔賣畀支那人?
點解要我諗「寫game都要食飯」呢?有親乎?

呢個系心態問題
點解要我去諗埋人地果份
又唔見有人諗我果份?

我同你熟就話幫你諗埋je

我又唔撚識game商

好喇,我當你岩。咁你睇av系咪只睇二手碟、同買一手碟?
系咪無上網免費睇先?
咁你睇日劇韓劇系咪有畀錢睇?
你上youtube系咪只睇有版權人授權既片?
你聽歌系咪有畀錢?
系咪所有先?


我個人就真小人黎,既然我唔會事事畀版權,我就唔介意搵翻版

我唔會一半正版一半翻版,而後企系道德高地話人用翻版

仲有,你買既野系咪樣樣正版?

你行年宵,果堆野全部都無畀版權費架

你系咪完全無買過?


我講個真人真事你聽啦

仲有vcd果個年代

明週,訪問成龍

系佢酒店房,影到一疊翻版vcd

從果一次開始,我就同自己講,做乜要買正版

人地業界、打正旗號話知識產權果個成龍

咪又系厘埋睇翻版碟

點解要我畀錢去支持你呢

你地班撚樣咪一樣為自己銀包著想唔畀錢睇戲

個記者問佢,成龍大哥,你睇翻版呀?

佢話:唔系佢買,工作人員買ja

你要知道,當年,系班撚樣大大聲話翻版殺死業果既年代

日鳩日鬧人睇翻版令到佢地無飯開、無好作品

我超!


我讀書果陣都買過正版

外國ost、安室、l arc en ciel、台灣pc game

我果陣都諗,支持下支持下

到大個左,反而發覺,買正版先on9

人地賺完你錢,多謝都無聲,仲話你廢青tim

咁我點解要畀錢你賺你

反而而家個新模式我會有意欲畀錢

所謂網紅模式

AV女優直播av,我畀錢直接落佢個袋

反而畀得開心

只不過呢d得支那人先有「打賞」模式,所以不了

咁唔系阿豬阿狗都值得畀錢

好似班連中文都唔識既支那網絡作家,就算把啦


咁你無計,咩人就睇咩文字

外國都一樣

唔通叫m kee女工睇沙士比呀?

留言