浪叔教溝女 「時間花在哪裡, 成就就在那裡」

女1係唔使溝, 男人有魅力, 自然吸引到D女

我不嬲都係咁

自己努力發光, D女就好似飛餓咁衝過黎

你去追D女, 佢就好似比狗追咁走

you need know your own position la
what is your character

發得夠光既, 就算我結左婚都好多女黎

你有冇專長, 比人叻既野,
人地做唔到既野
D女覺得你做到就會覺得你好勁

好原始既一種本能
以前原始時代鬥大隻,
而家呢D年代鬥智慧膽色決斷力前膽性SELL希望
D女幻想如果自己老公同你一樣有咁既能力好似會好幸福,
佢就會覺得你好正

呢D好Basic既野黎咋麻, 我以為個個都識

咁你地見到我識講呢D野係咪又覺得我好勁呢?
如果係既話我就係唔覺意發左光

你聽完我講D野,
覺得好似Work work地,
咁我就係sell左個希望比你
就算其實你本身係無能力做都好,
你都覺得好似好有希望, 想學多D

*********************************

我既其中一句座佑銘, 我自己諗既:

「時間花在哪裡, 成就就在那裡」

貼呢句野出黎已經大把女LIKE你

但你都要個人有返D行動配合你POST 果D思想先得, 否則成個人感覺真係9UP

留言