工作困難係要自己諗方法解決

----------------------------------(1)----------------------------------

有時可以靜落黎查找自己不足
當一個game咁打
搵個練門贏佢
都系一個樂趣黎

問題天天都多
要成長系要迎難而上
你自己知
困難系你自己既感覺黎
面對同一個工作,人人既困難都會唔一樣
有人覺得一早起身好難

我就覺得完全唔難
有人覺得返對面海無乜野,

我就極討厭搭車多過一個鐘
有人覺得無得升就好唔開心

有人覺得人工低過隔離就唔得
個個覺得既困難都唔同
成就系自己既、ko之後既快樂都系自己既

你講又唔會影響到我
困難系你自己面對

----------------------------------(2)----------------------------------

其實我一路都認真答
只系你覺得唔岩聽
咁大個人,有咩都系靠自己解決架啦
費事又話我老屎忽

講同事唔合作、上頭唔教你、你估我又無遇過?
寫份report畀人彈十次八次、改grammar改字體改排版
追樣野send email一日send幾十封畀唔同人,日日都send
禁個printsxreen制禁600次,cap 600個screen每一日
出面一樣都可以好難做
唔通又同人呻咩

呻都無所謂,呻完都系自己面對個困難
你一日唔進化,個問題都系返度
到最後得兩條路,一系跳樓,一系唔撚做

果時我都有同朋友呻
但而家回望返,我覺得呻系示弱既表現黎
盞畀朋友(現實朋友)睇唔起
當你三十歲、四十歲、唔通又呻?
幾十歲人人地笑鳩你啦

所以我自細開始已經諗
治本既方法得一個
就系當你唔撚志在份工,你先會自在。
當你唔撚志在,自然個心態就會開朗

的確系
私人工話炒就炒
話栽就栽
話減人工就減人工
公務員起碼唔會咁
公務員act一個位起碼收多d人工
私人工,act幾個位都無得收多

----------------------------------(3)----------------------------------

那些年,畀人調去砌product
真系同et一樣,無人會教你
當年我連咩叫exotic咩叫vanila都唔知
一般教科書、參考書又無提過

跟住無啦啦又畀十隻bond我叫我搵佢地系咪prime 。
你知唔知hsbc出既bond
款式系多到你禁600次page down都禁唔完
系600次page down
我就系咁對住bloonberg 機禁600次
Page down printscreen page down printscreen . . . .
然後逐行睇,搵返果10隻出黎

你又知唔知,又叫我追問trader,佢地當日有無做過xxx deal
我又on99咁逐頭trader打去問
你知唔知成個trading floor有幾多個trader
你又知唔知trader跟本唔會答你野
人地寸過咩
一樣系無人教你點做、無人問、無書睇、連procedure都無

過程唔重要
果幾年就系咁渡過
禁600次printscreeb果下
我直頭落街喊
我心諗,屌你老母
禁600次printscreen

最後?

我咪寫左個macro自動feed data,用三分鐘搞掂。
然後用5個鐘上hkexnews睇上市公司公告
再日日睇945.hk 同manu.加拿大既差價
然後瘋狂趁美國爆煲果期買945

之後發左~!!!!!

至於砌product果邊,我玩左半年,然後有機會同王生開會
然後credit risk個阿頭話估唔到我識砌喎
當年照書寫
其實超低能macro
我只會話,喊完都要自己解決問題
唔通日鳩日同你禁600下page down同pribtscreen咩

有d野唔識就問lor
我走落trading floor,搵人問,一個唔得閒搵第二個
最後問到成層樓得幾個人會做我果種product
以後咪只問果幾人算
Bloomberg機print screen
會直出printer
因為copyright
唔會畀你出softcopy

梗系唔系
同屆最霉果個咪系我黎
人地做緊上市公司總經理
董事啦

不過最滿意既地方
就系我當年搵到945香港同manu加拿大既互動關系
果陣加拿大一路都低水過香港
忽然有幾日香港低水十幾%
即刻掃
香港高水,因為香港流通量細、無人大手質
但果陣爆煲爆到興合合
美國果邊日日質
呢個現象應該引到大戶buy 加拿大,然有過戶香港股東冊
再系香港sell
因為同股同權
佢地實會用衍生工具做protection

----------------------------------(4)----------------------------------

我個人就覺得,我每個階段都有得著
雖然我無同屆同學咁叻
做到上市公司董事、總經理
又唔系地主鋤dee會座上客
我對森美所描述既愛情投入唔到
咁我都有唔少失敗既

中一果陣,我連care careful carefully carefulness都分唔到
做kp果陣,我都忍唔到果種工作環境
同埋我真系忍唔到要搭個幾鐘車出對面海返工返學

為左唔想搭車
我jupas一個hku學科都無填過
當然更加無填科大同嶺大
20個jupas全撚部cu polyu同cityu

呢d都系我克服唔到既心魔黎

我忍唔到人地靠家底做FI,我就要返支那山卡啦

我忍唔到人地住太古城返太古坊,我就住新界返太古坊

我忍唔到D同學話佢既人生無走出過中西區,住半山、返半山、讀薄夫林、返中環

我忍唔到人地OT到10點,返屋企仲有得睇阿爺廚房

而我OT到10點,返到去只可以睇晚間新聞

呢D困難全部我克服唔到

所以我好羨慕DC住賽西湖、返北角

如果、家底能選擇

你話幾好呢

無錢

買得起果D又太市區

想住果D 又買唔起

其實我真系好羨慕DC

留言