辦公室散水攻防戰

On9

你仲未訓醒
我都系出返去先
講到尾,心態問題
浪b講得岩,系內功問題,教你招式系無用

No need read

我個人呢,好撚衰,好勝心強
No你先有個心態先講

即系你敢唔敢系$37買匯豐
我叫你買你都唔買
呢個系心態問題
你先有個心態,先可以講招數
你無心態,話你知招數,你都出唔到

現今問題,我維持系用外人身分去投訴你上級
你上級handke咩case,就用果d case去投訴佢做唔好
除非佢根本唔掂case,純做內部文件野

你以為我成日玩1823真系玩?

呢個系一個訓練黎
同公務員周旋
Only 留email
Everything black and white
呢期我玩寮仔部不知幾開心
逼到佢地要做野

從1823我知邊d無得玩
你要摸索
未必詳細

有時要老屈
總之招式系摸出黎
先要有心態
E.g.
我見到佢同業主講野
我就話「打龍通」「有交情」
有法不依
有利益

1823
我由離開中環果年已經玩
Nope
首先,系你未做得足
先畀人有位入
我滿意,跟本無得投訴
你無僭建,我又點報屋宇
你無甲由,我又點叫衛生幫
物先腐而蟲後生

Anyway
我系你
我會搵黑材料
印定佢跟咩case
然後睇下有咩可投訴
班人,我唔撚信做野做得足
可能畀你發現真官商勾結呢

留言