反濫收的士錢+騎劫大計

辯論脫精神值得眾人學習


的士佬個朵越黎越臭

不嬲有方法


唔該,車我去警署


上車果陣就應承

然後出到去就話,去警署


試過系信德去中環

一開始話收我三百

我話好

去到咁上下就話,中區警署

以為我遊客

你玩野呀,佢話

我得閒呀,我話

佢真系去中區警署

我話,入停車場

佢話,你想點

跟住佢咪話你系咪去中環,跟錶收返你

我話而家dou左黎中區警署喎,咪貴左

佢話收你xxx去中環

我話好呀,去lor

佢一開口話收三百果陣我已經禁住道火


乜而家我似支那人咩,下?

系呢下我嬲

信德去中環,果陣$40唔使

三十多少少連行李費

留言