怒斥多多幻想又想騎牛搵馬的毒撚廢青

成日公主公主
成日娘娘
你一開始就輸左啦
算數啦

自從我當D女係雞之後
我既成功率係大增
雖然表面當佢係雞,但係又要虛偽D

你講咩啊
冷靜D啦
完全唔知你UP咩

咁又係既,成日父皇父皇
而且啊...係雞仔個名嫁
講出黎溝女幾好啊
我自己開了一家運輸公司,年營業額有幾百到上千萬吧
D女聽到已經濕哂
唔怪得佢有咁多女

你話鳩知人地咩

你想屌炸嗎

扮咩啊

你咩條件姐
兩萬月入既巴士佬想食處女?
巴士佬隊尾向東涌啊,隊頭向落馬州啊
你前邊仲有成堆大車貨van佬
排都未排到你啦

算鳩數啦,富婆唔會搭巴士嫁
你估真係拍戲巴士情緣定戀上巴士佬咩
人呢,要有自知之明

一向都話夾份水鳩個肥妹呃左佢層樓嫁啦

成日想當年
你都痴痴地線
點解我要入政府啊
因為而家搵一萬,第時都係一萬
政府就年年加
算啦
有幾多人叫你唔做巴士佬
大把人啦
你沒能力啊嗎

你問你自已咁多年,你除左識揸巴士
仲識做咩?

你夠唔夠卜裸辭?

唔得啊嗎
咪做廢人lo
日日返工放工,放假去足仔
申請埋公屋
你往後既人生咪咁過lo

我就頂唔順咁既生活啦

我寧願大起大落有d經歷,都唔想死果陣諗起我成世人都渾渾噩噩

留言