論支那FIN TECH 以監控為目的!? 一切是[政經法]手段

咩叫進步?
大陸發展快
只有一個原因

西歐文明遠超支那,人地一樣無呢d新科技
要使錢要付出要做好嘅都唔會有發展
alipay,payment solution,螞蟻金服,手機支付,淘寶
全部都可以cap水
只要一有着數

就好落力去做
唔系全為cap水
為監控多d

強國文化
就系因為知國民鐘意做假,所以先要監控
但其實失敗既 大家見唔到

以前你買咩政府都唔知
做假嘅係習性黎
食飯痾屎都融入左

姐係 一億個apps 點都有幾隻跑出
只可以讚美

而家你買支老鼠藥,佢都知
以前d發票全部假既
而家上網買野全部真既
仲要搵物流公司配合監管
你出咩貨都要查
你唔可以買把刀,但聲稱第二樣
你屌下佢,佢就話你搞事
我諗呢個先系最終目的

以前你可以買咩都無人知
而家唔得
做反成本高好多
就算你要落毒都搵到你,因為你都系淘寶買既


西歐文明遠超支那,人地一樣無呢d新科技


支那要班人唔作反,所以都俾啖飯你食吓,俾你有份貪,香港既得利益者玩哂
系支那人先覺得呢d mobile payment無問題
我就覺得好有問題

雖然兩舊都係屎
我一個月買幾多卷廁紙,我唔會想畀人知
仲衰過信用卡
信用卡都可以分唔同銀行,無一間銀行拎到我全部數據
支那支付得果一兩間,即系睇全相
系香港人先會想發展呢d野
港豬真系港豬
呢個咪係黨既進步囉
監控成本低了
我最奇怪系香港人竟然會鐘意呢d野
香港你用八達通 credit card 一樣check
所以
我唔會八達連信用卡


明明全世界都知係有問題,但無人改變到
某程度上香港衰過支那
經濟單方面發展叫唔叫發展左
民主派就係9up抗爭1論,正苦內部仲on9,最講階級, say 都無say, 私機構就淨係講利益 lol
支那有掉錢落科技,雖然大家都知係copy


你話政府果邊就好撚快


邊方面落係啦,政府環境赤化,經濟沒真正發展過,貪污多左好多,法治又有明顯問題

留言