談港豬

對於好多港豬黎講,用腦去思考制度暴力系太深太難

佢地習慣睇無線、睇娛樂版、平日飲飲食食、對於其他野唔會去諗

就好似千與千尋入面果兩隻人形豬咁

失去自己但不自知、亦不介意

分一杯?港豬幾時可以系制度分到一杯?

佢地自己一路蝕底緊而不自知je


成班表面好似得益於高樓價,但系所謂得益只系表面富貴

層自住樓升到一億又點?你敢賣?

但另一面,高樓價出黎既高租金就日日增加緊你日常消費

亦日日削弱緊你幫襯開既鋪頭既服務質素


我諗怕變果個系你

你安於而家生活

見到有人想推翻而家呢種生活你就驚、而話人搞事

要變就無得安穩

何況而家唔見得有幾「安穩」

而家你享受緊既「安穩」,暗底犧牲緊好多比物質更重要既野

同支那一樣,表面好似好開心好穩定

得你唔知je

個個都知喎

再繼續落去咪變成中國咁


我覺得你有心想知既,可以系做facial同按身之餘,睇下tvb以外既新聞

系你既思維揭露你既眼界


一時三刻就可以「營造」

長期就難少少

長期扮到白痴,原因好大機會佢真系白痴


人總有freudian slip既時候

而我睇唔到你有freudian slip既一面

好大機會,你本身就系咁樣

如果你想,你可以示範下你另一面

我都想認識下你既另一面,if there is any

我無見過你個樣

我只見過你既言論

所以你剛才言論咪反映緊你系咩人

我就覺得反映緊你真實一面

但你又話唔系

咁你認唔認同制度暴力?


陶傑前幾日先講完

香港人,得旅遊書先大賣

背後原因系咩野

而家就有個樣版系度

你話架 你自己認架

正正就系典型港女日常

你口口聲聲話港豬型像系自又特登做出黎既「保護色」

但你實在過緊既生活就系一個港豬生活

你都幾入戲喎

入戲入到由外到內都系角色入面

系咪睇閃令令旅遊書系列呢?

你唔覺有問題咪好lor

留言