論學業與就業-讀果行唔一定做番果行?!

背景:人手爆煲 藥劑業難撈

一日無醫藥分家,藥劑一日無用途

根本制度做成
你年年開位,但無相應既工種畀出黎
好似以前放射、物理治療都好唔掂
而家好多budget又翻生
好多行業根本靠政府/制度做出黎,你唔做個位,私營根本位
但大學為左自己拎funding從來都唔考慮學位多唔多

一句話:讀果行唔一定做果行,推責任
都onlan9
納稅人貼咁多錢,你話讀完唔做果行,
點解要貼咁多錢陪養呢d學生?

我十鳩幾年前已個當面質個教授
我話社會用錢去陪養用唔到既人
浪費學生時間、浪費社會資源
你咁撚講完全不負責任
你要保自己飯碗無問題
唔該唔好講歪理
咩叫讀果行唔一定做果行
香港好多行業都政策主導
完全浪費人力。

你話文、理、商呢d公廁科,都可以話讀完唔一定做果行
呢d成本低、入門低、擺明拎cert
藥劑、放射、果類都叫專業,貼既錢唔少
你好意思叫人讀完做其他野?
當然果個年代,董生玩全民大練綱
又asso又high dip又乜乜物物
去回應經濟不景
叫人唔好出黎做野,讀住先,呢個都系問題
壞政策竟然話返學生轉頭?
學埋台灣、賓賓國果d全民大學畢業,呢d叫好政策?
定係大學夾埋呃政府錢不停擴張,叫做好政策?
大學不停擴張?但一個科研人材都出唔到?
D錢請問除左起乜乜樓之外
同埋去左支那學生獎學金之外
對香港社會有咩益呢請問?

我夠話增加公屋啦
又唔見咁聽話
真系加畀你
而家全香港人叫左增加公屋呀! 加左未呀?
政府真系聽市民講要加學位?你唔系認真牙?政府幾時聽過市民講架?系個政策出黎要加

你唔記得董生?
佢話要幾多%大學畢業 根本唔系聽市民講 只系聽利益集團講 大學要自己擴張就加學位
地產佬要高樓價就唔起公屋
關市民咩事?市民幾時有say?所以咪話政策問題 顧住利益集團

一開始大學學位已經系問題 
唔起公屋居屋亦系問題
一路有人提出呢d問題
只系政府唔聽
你唔知就睇返當年新聞
我諗你2003年果陣仲系小學ja
8萬5果陣你識睇報紙未?
三大變八大果陣既爭議,你幾歲?
有d野你唔系當時,你撚知反對聲音咩
咪以為果陣無人反對呢d政策啦
只系政策推左,呢d反對聲音無人再講
果陣大把人已經提出個壞影響
起碼當年我認同呢d反對聲音

同埋我知政府硬推系有hidden agenda
並非你所講,輸左就lai人
你背景又唔知就話人輸左lai政府
事實系當時好多人提出個問題,但政策照推

醫生夠有求
不如開夠一千好無?
有無咁做過?
點解無?
因為公會大聲過你
所以咪長期醫生缺人
而家仲要配合支那醫生
更加唔會開位
等不停短缺,等你放支那醫生入黎
呢d叫好政策?
呢d叫背景呀!
唔好話人輸左就lai人呀!
唔好20年後,走出黎話市民自己lor黎呀
個原因就系政府從來都系有hidden agenda呀
20年前講醫藥分家
講左20年,
班藥劑咪無工開lor
點解分唔到家呀?
班醫生要食埋藥既錢呀
一日唔分家,一日咪無需求,但大學照開位
班學生咪讀完做唔返果行lor
點解物理治療可以上神台呀?
因為而家政府掟錢大搞呢方面既服務
班友咪有工開lor
你唔系以為私營物理治療市場食得晒班畢業生牙?
呢d咪系政策lor
咩叫輸左lai政府呀又?
而家藥劑系水泡科咩?
專業位黎架
你明知醫藥唔分家,就食唔晒班畢業生,你開咁多位托咩
而家講緊文理商牙?揀得既人都系求其拎cert果種人牙?
果班拎cert既,就真系無得話政府喇。果班擺明就系格硬入去,根本唔多夠料

我仲未講中醫
又系政府搞出黎既屎黎
當年吹到!
仲勁過而家一帶一路呀
又系董生既政策黎
又話點點點大搞特搞
要學中國醫院咁,間間整個中醫部
而家呢?
呢d就系果個年代既人先記得既野黎
你無經歷過,撚知咩
又想話人自己lor黎賤架啦
我同你講,今日電競都一鳩樣
吹啦吹啦
十年八年之後睇下點


我有事實講出黎

好過你唔知前因後果

好多野要睇歷史

唔系話就咁用今日既結果就斷定邊個出問題


你咪on9 la
葉劉講果陣都有conflict of interest la
你信咪白撚痴lor


屌你啦

脫脫幾時呃過你地

留言