職業無分貴賤?

我覺得,香港人(包括大家)
其實都系用錢去量度
你做有長俸既郵差,就系荀工。

你做順豐,就系cheap工
你做機師,系荀工。

你做司機,系cheap工
你做差佬,系荀工。

你做保安,系cheap工
其實,好多荀工,都系政府mark高個價
先荀
如果差佬得$15000,咁仲荀唔荀?
如果機師得$25000,又荀唔荀?
你岩
但少數
得醫生律師果類
其他大部份都用錢去睇
如果間間公司都fb google咁既福利
邊會睇唔起it
其實最覺咪所謂建造業
而家咪吹奏
因為千幾蚊一工,好荀
D人覺得
好過你做office
你有無留意政府電視廣告
底收入家庭津貼個廣告
個廣告講:茶記侍仔、速遞、保安
如果系轉做日本既居酒屋、順豐仔、差佬。

咪即刻變晒「高收入」
你又覺得兩者工種上有好大分別?
而家警員,收咁既價,做咁既野,你又覺得同保安有好大分別?
我想講,同一個工種,有政府照,個價高一大截
EO咩價?點解可以高過大企業既MT?
大家都講緊JOB ROTATION,講緊TRAIN做MANAGEMENT
點解EO無論起薪定升幅都可以超越晒各大MT
你又睇下做維修
點解地鐵維修又會高人工過飛機維修?
點解地鐵車長又會低過飛機師?
你可以話,價錢系供求所定
咁我問你,有條友走去做維修,去haeco,畀人話「人工好少ja wor」,去mtr「都ok ar」
咁我想問,個觀感,咪又從錢度出發
唔通會諗,維修飛機同維修地鐵邊樣有挑戰性,邊樣有高技術咩
咁我又問,點解機組人員特定時間就要「休息」

點解巴士佬又唔使既?
點解民航署會set規矩要限制工作工時既?
點解運輸署又唔set規矩限制各種司機既工時既?

留言