談安全感

可能我誇張左
但系為左唔好重蹈人地既覆轍
我真系唔想貧賤夫妻百事哀
所以我要求高HP
高安全感
你話結左婚
又要驚畀人炒
又驚供唔到樓
又驚點點點
我寧願唔結
我要結
就要我今日唔撈
我都衣食無憂
我絕對唔容許自己因為結婚生仔,
而要跪地餵豬啦
去保住份工
去做奴隸
呢d人我見得多
成個奴才咁
一個字:肉酸
對於我黎講
安全感重要過一切

你地結左婚果幾個
當然唔會認同
但我坦白講
你地系咪驚無左份工
驚養唔起頭家
驚呢樣果樣?
所謂大既唔食細既都要食
你唔買你老婆都要買
你地自問,系咪因為結左婚
而變得奴才左?
可能你唔介意,但我介意
道理同你生仔一樣
住公屋既、拎綜援既
生幾個大有人在
但系班所謂中產,又唔想生
一樣道理之嘛
背後理念一樣

留言