2016-08-11

正正經經買股唔得咩?
呢個系唯一出路
你唔岩正正經經都好
你要唔輸就系要咁做
真正悶
系42xx
422242284231
呢d先叫悶
我正正經經返工
總之自己睇路啦
睇唔過眼要入錢落去玩
其實work唔work你玩左咁耐自己知啦
無論咩原因,唔work就唔work架啦
既然唔work就唔玩呢瓣
好簡單之嘛
做咩鬥氣
你對後市睇法,就系大眾對後市睇法
大戶就系睇住大眾睇法黎做倉位
因為你既睇法就系大眾呀
你系咪真系公平亂買?
你只系憑你直覺買
直覺咪又系憑你睇法而黎
你一系次次掟銀仔買
我就信你真系「random」買
唔系聲大
系根本有科學根據
屌,你睇下統計學書啦
賭仔心理學
我以前都有你咁諗法
但睇多左書之後我信有科學解釋
所謂黑,所謂命,有部份可以解釋
歡迎你跟我買
你聽日落注
1 6 1038
即管同我坐沉佢
我唔撚怕你坐沉
你買埋42xx
On9
103.2你放
證明







黑乜七
103.2放果個系傻仔
103.2我買緊
你要錢
因為你要補倉
呢個咪因果
你無賭,咪唔使要錢
咪唔會103.2賣
就系咁簡單
即系我去賭,我一樣103.2要賣
為左唔使103.2賣,我唔賭
關黑咩事
呢個咪科學解釋
你話你撞車,你要做手術,你畀人綁架
你要錢
你要賣
呢d先叫黑
你都on9
唉幫頭幾日日日跌
無keep過104
我日日買
我唔撚知?
因為多你呢種人
以為無得賺掟貨
咪日日跌
運llm
唉幫就系咁玩
你識得玩就知系咁運作
你覺得我日日十皮十皮咁買
真系亂黎?
定系sing買成球,又系亂黎?
因為你走去賭其他野
要填數嘛
你唉幫最多二萬
你連二萬都要放
咪即系你無做風險管理啦
因為你要補倉
呢個咪風險管理
你賭到要靠唉幫去補倉
咪系你賭大左
即系d人賭到要賣樓
咪即系無做好風險管理
我都有sp sc
你幾時見我要賣野去補倉?
我學得你咁,我一樣可以做好多sp sc
一樣可以無錢補
既然三百起注
你就唔應該玩
點解要落注
玩唔起就唔應該玩
你玩到要賣唉幫
即系你唔應該玩
一系你儲多d錢先玩
我無聽過賭系出路
咩原因無錢都好
賭唔系出路
你咪聽果個livermore 9up
人地最後自殺死
我當日賭書
我仲可以搵得返
你搵唔搵得返先?
你又話你無工做
又話人工底
我當然賭書無問題
咪做多幾年
我當日書左,咪繼續瘋狂ot之嘛
你系咪得?
系咪搵得返?
李生夠幾球一鋪鋤大dee
人地搵得返喎
怕咩
我就唔會幾球一鋪鋤大dee
我叫你咪賭系我唔想你dou 黎dou去都系得個吉
你都dou左唔少次

留言